Alla inlägg den 5 november 2011

Av Heidi Månsson - 5 november 2011 15:15

Jag är helt klart mer förvirrad än jag borde vara för det känns som det är söndag idag. Måste lyckas pränta in i huvudet att det är lördag.

Igår kväll var Fredriks snälla mamma barnvakt till Linnea och Felicia så att jag och Fredrik kunde gå på bio. Trevligt trevligt :=) Vi såg en film som heter "In Time" och den var riktigt riktigt bra så den kan jag rekomendera!


I natt ska Fredrik jobba i sin mammas korv-vagn. Ulla & Knut brukar stå vid Björket (danshak i denna lilla stad) och sälja mat till alla fyllehungriga och inatt ska Fredrik hjälpa Ulla eftersom Knut inte kan. Tror att F kommer vara lite sleten när han kommer hem sen mitt i natten...


I morgon kommer Robin hem igen :=) Som jag saknar min 10-åring!


Nehepps nu måste jag gå och hänga tvätt. Ett evigt göra. Kram på er! Hoppas eran lördag kväll blir bra. Puss :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards