Alla inlägg den 15 november 2011

Av Heidi Månsson - 15 november 2011 09:07

Dagarna stämmer inte riktigt för mig, när det är måndag så har jag tisdag och idag känns det som onsdag. Kan det vara så att jag har en undermedveten önskan om att tiden ska gå lite fortare så att det blir fredag? Jag kan ju säga att så som det känns nu så vill jag INTE ha fredag. Jag är ju supernervös och det känns som om jag inte är redo för halkbanan ännu... Gaaaaaaah! Å nästa vecka...hjälp... Då smäller det rejält ju. Har uppkörning och teoriprov då. Usch å fy - kan inte någon spola förbi dom dagarna och sen bara säga att jag har klarat allt så körkortet är mitt! Hehe. Nej nu är det dax att köra sista rycket med teori dom här kommande dagarna så att det sitter som ett smäck sen.


Hörs kanske mer senare. Puss på er!   

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards