Alla inlägg den 19 november 2011

Av Heidi Månsson - 19 november 2011 20:15

Jag vaknade, åt frukost sen blev det mörkt och sen var det dax för kvällsmat. Ungefär så känns det idag. Å nej det beror inte på att jag sov tills kvällen ;) Steg faktiskt upp vid 9-tiden. Innan alla hade ätit frukost och duschat och klätt på sig, hunden hade blivit rastad x antal ggr osv så var klockan 12:30. Iofs så hade vi inte megafart när vi gjorde oss klara men ändå... Det tar tid när man är fem pers så är det bara.


Robin stack iväg till en kompis och vi övriga hoppade in i bilen. Jag vill ju övningsköra så mycket som möjligt i helgen nu när vi äntligen lyckades få tag på en manuellt växlad bil :=)) Vi tog vägen in till stan för Felicia ville hämta saker som hon hade hos mamma, sen for vi till bibblan för den sist nämnda familjemedlemmen ville låna nya böcker. Sen drog vi till Farstorp för att hämta min nyckelknippa som Fredrik glömde kvar i våran bildörr där ute igår när vi bytte bil med hans syrra. *Suck*... det är sååååå typiskt min karl så jag var ju inte jätteförvånad när vi kom hem igår kväll och jag inte hittade min knippa.

Efter det att jag hade fått tillbaka mina nycklar så for vi till Ballinglöv och målet där var ju stallet :o)) Felicia och Linnea fick klappa på hästarna och mata dom med äpplen och inte nog med det så var det hopptävling där ute idag. Snacka om bonus!


På vägen hem blev det en sväng om mataffären och sen när vi kom hem så var det dax för mat och nu nattar Fredrik minsta tösabiten. Strax blir det väl filmkväll eller nått. Jag tänker iaf ta en kopp te, tända lite ljus och ha lite myskväll med dom som vill :)


Vi har inga fastspikade planer för morgondagen då våran ursprungliga plan att bila ner till södra skåne för att besöka Hasse & Lotta blev inställda. Jag vill köra bil. Mycket bil! Så vart vi ska köra och vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt men det är ju inte något stort problem direkt. Det löser sig nog :=P


Ha en trevlig lördagskväll alla goa glada. Megakram på er! C ya.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards