Alla inlägg den 9 november 2011

Av Heidi Månsson - 9 november 2011 21:15

Idag var jag och Linnea på öppnis. Vi busade loss med Therese & Alve och Jennie, Linnea & Linus :=) Det är väldigt trevligt med öppna förskolan tycker jag. Både Linnea och jag får ut nått av det så det känns väldigt bra att gå dit då. Idag pratade jag en hel del med några andra föräldrar och det är alltid kul att lära känna lite nytt folk. Roligt att se lite fler pappor där också :)


Fredrik har fått ett nytt jobb!! Han var ju på intervju idag och lite senare på eftermiddagen/kvällen så ringde dom och sa att han ska få komma på tisdag och skriva på anställningsavtalet :)) Då var det bara jag kvar och just nu ser det rätt så ljust ut tycker jag. Vi får väl se var det nappar! Lova att hålla tummarna för mig bara :o)


I morgon ska vi väcka Linnea med paket och sång är det tänkt. Sen om Linnea hinner kliva upp innan vi hade tänkt vet man ju aldrig... Men då får vi väl överraska henne på nått annat sätt så det löser sig väl. Nu har vi slagit in hennes paket och så ska vi blåsa upp lite ballonger. Hennes kalas blir ju dock på lördag. Alla släktingar kunde dock inte komma då så det får bli lite mera firande när dom kan.


Nu ska jag gå å se på greys anatomi med min man. Puss å kram!!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards