Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Jävligt seg fredag det blev då....

Av Heidi Månsson - 9 oktober 2009 13:40

Vaknade inatt med vääääärldens huvudvärk och den vill inte gå över vad jag än gör. Jag har tagit alvedon i omgångar, fått massage av sambon, sovit en stund xtra, druckit mycket...inget hjälper! Såååå frustrerande!


Jag skulle ju följa med Robin till tandläkaren idag. Det fick sambon fixa i stället. Jag blev förbjuden att springa runt med sånna ärenden sa han och befallde mig att stanna hemma och vila. Lika bra det kanske. Dels har jag ju då denna huvudvärken som spökar å så har jag lite förvärkar till och från så det är ju inte fel att vila lite.

Får se vad tandläkaren hade att förtälja när dom kommer hem igen. Misstänker att det kan vara hål i en tand som Robin har problem med. Han har emaljförändringar i en del tänder och det är värst i kindtänderna längst in i nederkäken. Han har redan lagat båda dom tänderna en gång och tandläkaren vill dra ut dom så fort det går men dom vill ju helst inte dra tänder på en som bara är åtta år... Att laga igen i samma tand som är så svag kanske inte är så lätt det heller så som sagt, får se vad dom har att rapportera. Borde snart vara hemma igen.


Tösabiten ska komma hit idag med :) Tycker att veckorna som hon är hos mamma sin går sakta för det mesta men då hon är hos oss så hinner hon knappt hit så ska hon iväg till mamma sin igen. Konstigt hur tiden kan uppfattas så olika...


Ikväll blir det myskväll med barnen framför tv:n, det är ju dax för Idol ikväll :=) I övrigt kommer det nog inte hända mycket. Robins skola har ju ordnat disco ikväll men han ville INTE gå dit. Nej nej, slipper väl då :)  Han skulle ringa till nån kompis i stället för att kanske kunna leka lite efter skolan och tandläkarbesöket idag. Igår hade han ju två kompisar här. En var från nya klassen och en var från gamla klassen. Dom lekte så fint tillsammans, riktigt kul att se :)


Nehe nu tjappar jag. Kanske kommer ett blogginlägg i morgon med rapport om bowlingkalaset osv. Hoppas att alla får en trevlig helg ! Kram på er :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards